Staburadze

 

Jaunumi
Saldumu zīmoli „Selga”, „Laima” un „Staburadze” gūst atzinību „Mīlētāko zīmolu topā”
23.09.2016

Saldumu zīmoli „Selga”, „Laima” un „Staburadze” gūst atzinību „Mīlētāko zīmolu topā”

Vadošā konditorejas un uzkodu ražošanas uzņēmuma Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” zīmols „Laima” saglabā savas līdera pozīcijas starp mīlētākajiem saldumu zīmoliem, ieņemot pirmo vietu, savukārt zīmoli „Selga” un “Staburadze” attiecīgi ceturto un piekto vietu starp mīlētākajiem saldumu zīmoliem ikgadējā “Mīlētāko zīmolu topā”. Zīmols “Selga” „Mīlētāko zīmolu topā” saņēmis pētījumu aģentūras „GfK” specbalvu „Zīmols ar potenciālu”. 

Vadošā konditorejas un uzkodu ražošanas uzņēmuma Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” zīmols „Laima” saglabā savas līdera pozīcijas starp mīlētākajiem saldumu zīmoliem, ieņemot pirmo vietu, savukārt zīmoli „Selga” un “Staburadze” attiecīgi ceturto un piekto vietu starp mīlētākajiem saldumu zīmoliem ikgadējā “Mīlētāko zīmolu topā”. Zīmols “Selga” „Mīlētāko zīmolu topā” saņēmis pētījumu aģentūras „GfK” specbalvu „Zīmols ar potenciālu”.

„Esam patiesi pateicīgi un gandarīti, ka Latvijas iedzīvotāji ir atzinīgi novērtējuši mūsu darbu ar leģendārajiem zīmoliem ”Laima“, „Selga” un „Staburadze”, izsakot atzinību par produktu augsto kvalitāti un izdevīgumu. Iekļūšana topā un godalgas ir rūpīga un nepārtraukta darba rezultāts, nodrošinot augstākās kvalitātes uzkodas plašā sortimentā, kas regulāri tiek papildināts. Mēs turpināsim strādāt pie tā, lai Latvijas iedzīvotāji arī turpmāk var lepoties ar vēsturiskiem zīmoliem, kas rada tradīcijām bagātas un mūsdienīgas augstākās kvalitātes uzkodas, saldumus un konditorejas izstrādājumus,” stāsta Orkla Confectionery & Snacks Latvija” Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

2016. gada 50 mīlētāko zīmolu topā ierindojās divi “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” produktu zīmoli, proti, “Laima” – 19. vietā, savukārt sāļo uzkodu zīmols „Ādažu Čipsi” – 32. vietā. Zīmols “Selga” „Mīlētāko zīmolu topā” saņēmis pētījumu aģentūras „GfK” specbalvu „Zīmols ar potenciālu”.

Jau iepriekš tika ziņots, ka šogad “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” veica vairākus nozīmīgus ieguldījumus produktu zīmolu attīstībā, kas jau šobrīd un nākotnē veicinās zīmolu konkurētspēju tirgū. 2016. gada sākumā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” investēja 1,5 miljonus eiro, iegādājoties jaunākās paaudzes piena šokolādes ražošanas iekārtas un laižot klajā jaunu piena šokolādes līniju “Tagad”. Zīmols „Laima” šī gada sākumā ieguva jaunu vizuālo identitāti, kas stiprina “Laima” kā Latvijā mīlētākā saldumu zīmola konkurētspēju. Savukārt iecienītā zīmola „Ādažu Čipsi” produkta sortimentā šogad veikti ieguldījumi jauna veida vafeļčipsu un pilngraudu kraukšķu ražošanas uzsākšanā un virzīšanā tirgū.

Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēki.

Par “Orkla”:

 

“Orkla” ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. “Orkla” grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. “Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. “Orkla” apgrozījums 2014. gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 tūkstoši darbinieku.