Staburadze

 

Jaunumi
Pieaug pieprasījums pēc “Staburadzes” produkcijas
10.05.2018

Pieaug pieprasījums pēc “Staburadzes” produkcijas

No 2018. gada janvāra līdz aprīlim par 9% ir pieaudzis pieprasījums pēc “Staburadzes” tradicionālajām tortēm, kūkām un citiem konditorejas izstrādājumiem salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn.

Lielāko noieta pieaugumu šī gada pirmajos četros mēnešos piedzīvojusi iecienītā “Cielaviņa” (+14%) un tradicionālais latviešu gardums – rožu saldie žagariņi (+45%) un riekstu medus žagariņi (+39%).

Iecienītāko “Staburadzes” konditorejas produktu topa virsotnē nemainīgi atrodas klasiskās vērtības — pircēji visbiežāk izvēlas torti “Cielaviņa”, “Kristīne” un “Roko”. Saldumu un uzkodu tirgū tas ir augsts novērtējums un apliecinājums mūsu meistaru pieredzei un roku darbam. Latvijas iedzīvotāju konditorejas produktu patēriņa paradumi liecina, ka cilvēki novērtē pārbaudītas vērtības, iegādājoties tradicionālus un jau vēsturiski iecienītus kārumus gan ikdienā, gan svētkos. Šodien mēs arvien vairāk atzīmējam ne tikai lielas jubilejas un svētkus, bet arī mazākus ikdienas notikumus, palutinot sevi un tuviniekus ar tortēm, kūkām un citiem gardumiem,” skaidro Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

“Papildus tam pērn mēs īstenojām veiksmīgu zīmola “Staburadze” vizuālās identitātes pilnveidi, kas padarīja produktus plauktos vēl pievilcīgākus un pamanāmākus, vēl skaidrāk raksturojot to patieso būtību, vērtības un kvalitāti. Mēs turpinām stiprināt “Staburadzes” pozīcijas Latvijas tirgū, iepazīstinot ar jaunumiem un patiesi latviskiem gardumiem, kas iemieso “Staburadzes” meistaru zināšanas par izcilas garšas un kvalitātes konditorejas izstrādājumiem,” papildina Lineta Mikša.

Šobrīd “Staburadze” produktu portfelī ir teju 62 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un daļa arī ārvalstīs. 2018. gadā “Staburadze” tirgū laida jaunumu – siera kūku ar ķiršu pildījumu, kā arī, godinot Latvijas valsts simtgadi, radījusi patiesi tradicionālu Latvijas nacionālās garšas kūku – rupjmaizes kārtojumu.

Kā jau ziņots, 2017. gada sākumā zīmolam “Staburadze” tika radīta jauna vizuālā identitāte ar mērķi veicināt zīmola konkurētspēju un attīstību. Kopumā jaunās vizuālās identitātes izstrādē un pakāpeniskā produktu iepakojumu dizaina maiņā tika ieguldīts 41 tūkstotis eiro.

“Staburadze” ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā, kas atdzīvina senas Latvijas tradīcijas, stāstu par mīlestību, pieredzi un meistarību. “Staburadze” piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi saldie našķi. “Staburadze” konditorejas meistari ik dienas izgatavo aptuveni 13 tūkstošus toršu. Pirmssvētku laikā to skaits sasniedz pat 17 tūkstošus.

Staburadze” tortes ar zīmolu “Old Town Bakery” jau vairāk nekā piecus gadus tiek eksportētas uz Vāciju, ASV, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Kanādu, Itāliju un Austrāliju.